Doorgaan naar hoofdcontent

Welkom! Deze website gebruikt alleen functionele en analytischecookies.

Liander Service

Waarom ontvang ik een factuur voor niet betaalde energie?

Waarom ontvang ik een factuur voor niet betaalde energie?

De factuur voor niet betaalde energie ontvangt u omdat u in een bepaalde periode energie verbruikte zónder een contract met een energieleverancier. Deze kosten hebben wij niet bij u in rekening kunnen brengen via de energieleverancier. 

Bezwaar tegen factuur

Het kan gebeuren dat u niet of deels verantwoordelijk bent voor de periode waarin er verbruik zonder contract is geweest. We ontvangen dan graag uw inspectie- of opleveringsrapport met de datum van sleuteloverdracht en de meterstanden.

  • Vul dit webformulier in en stuur dit samen met het bewijs waaruit blijkt dat u niet verantwoordelijk bent.
  • Stuur deze gegevens binnen 14 dagen naar ons op. We onderzoeken uw documenten.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met de afdeling Verbruik Zonder Contract via 088 542 63 84.