Doorgaan naar hoofdcontent

Welkom! Deze website gebruikt alleen functionele en analytischecookies.

Liander Service

Waarom ontvang ik een factuur voor niet betaalde energie?

De factuur voor niet betaalde energie ontvangt u omdat u in een bepaalde periode energie verbruikte zónder een contract met een energieleverancier. Deze kosten hebben wij niet bij u in rekening kunnen brengen via de energieleverancier.

Waarom ontvang ik een factuur voor niet betaalde energie?

De factuur voor niet betaalde energie ontvangt u omdat u in een bepaalde periode energie verbruikte zónder een contract met een energieleverancier. Deze kosten hebben wij niet bij u in rekening kunnen brengen via de energieleverancier.

De factuur voor niet betaalde energie ontvangt u omdat u in een bepaalde periode energie verbruikte zónder een contract met een energieleverancier. Deze kosten hebben wij niet bij u in rekening kunnen brengen via de energieleverancier. 

Bezwaar tegen factuur

Het kan gebeuren dat u niet of deels verantwoordelijk bent voor de periode waarin er verbruik zonder contract is geweest. We ontvangen dan graag uw inspectie- of opleveringsrapport met de datum van sleuteloverdracht en de meterstanden.

  • Vul dit webformulier in en stuur dit samen met het bewijs waaruit blijkt dat u niet verantwoordelijk bent.
  • Stuur deze gegevens binnen 14 dagen naar ons op. We onderzoeken uw documenten.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met de afdeling Verbruik Zonder Contract via 088 542 63 84.