Ik heb een vraag over mijn contract/factuur
Bekijk wat u moet doen om zeker te zijn van stroom en gas.
- Aanmelden energieleverancier
- Hoe meld ik mij aan bij een energieleverancier?
- Waarom krijg ik een brief dat mijn energieleverancier mijn contract wil beëindigen?
- Waarom krijg ik een brief over afsluiting voorkomen?
- Waarom krijg ik een brief van deurwaarder Flanderijn?
- Heb ik een contract nodig als ik geen stroom of gas verbruik?
- De datum in de brief over het voorkomen van afsluiting is verlopen. Wat moet ik doen?
- Wat doe ik als ik onterecht een nieuwe energieleverancier heb?
- Wat is de status van mijn aanmelding?
- Kan ik uitstel van afsluiting krijgen?
- Wat moet ik doen bij energiearmoede?
- Verhuizen en wijzigen
- Zijn de zonnepanelen op mijn nieuwe adres aangemeld?
- Hoe geef ik mijn adreswijziging door?
- Wat is mijn EAN-code?
- Hoe geef ik aan of mijn adres wel of geen verblijfsfunctie heeft?
- Wat zijn uw rechten op grond van de AVG als klant van Liander?
- Wat moet ik regelen bij een verhuizing?
- Wat doe ik als ik een vraag heb over een ander adres?
- Waarom wil Liander mij via e-mail informeren?
- Factuur
- Hoe controleer ik of ik nog openstaande facturen heb?
- Hoe geef ik mijn rekeningnummer door aan Liander?
- Kan ik mijn factuur in termijnen betalen?
- Waarom ontvang ik een factuur voor niet betaalde energie?
- Waarom ontvang ik een factuur die voor de woningstichting/verhuurder bestemd is?
- Wat is de nieuwe juridische regel onder documenten van Liander?
- Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
- Waarom krijg ik een betalingsherinnering terwijl ik de originele factuur nooit heb ontvangen?
- Wat is het KvK-nummer van Liander?
- Wat gebeurt er als ik per ongeluk te veel betaal?
- Waarom krijg ik nog een eindrekening?
- Waarom ontvang ik een factuur voor de slimme meter?
- Waarom is het KvK-nummer van Liander gewijzigd per 1 oktober 2020?
- Hoe wijzig ik mijn factuur?
- Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer dat op de creditfactuur staat?