Ik heb schade/een klacht Laatst bijgewerkt op Als PDF opslaan Bekijk wat u kunt doen bijvoorbeeld als u schade of een klacht heeft. Inkomende en uitgaande schadeclaimsEr is geen afbeelding beschikbaarIk heb schade geleden. Hoe dien ik een schadeclaim in?Ik heb schade veroorzaakt. Waarom krijg ik nu een factuur?Waarom ontvang ik geen reactie op mijn schadeclaim?Hoe voeg ik extra documenten toe aan een bestaande schadeclaim?Klacht over metersEr is geen afbeelding beschikbaarWaarom is mijn aansluiting verzwaard na de meterwissel?Wie kan mij helpen als er iets is misgegaan met de afspraak voor de slimme meter?Hoe dien ik een klacht in over plaatsing van de slimme meter?Wat doe ik als ik twijfel of iemand voor Liander werkt?Klacht over (ver)bouwenEr is geen afbeelding beschikbaarWaar dien ik een klacht in over mijn aanvraag?Waarom kan ik mijn contactpersoon niet bereiken?Klacht over storingEr is geen afbeelding beschikbaarMijn compensatievergoeding klopt niet. Hoe maak ik bezwaar?Mag een elektriciteitshuisje versierd worden?Hoe meld ik schade/graffiti aan een transformatorruimte?Klacht over verduurzamenEr is geen afbeelding beschikbaarKrijg ik een vergoeding als ik door stroomstoring niet kan terugleveren?Waarom staat mijn saldering niet op mijn jaarnota?Klacht over contract/factuurEr is geen afbeelding beschikbaarIk ben het niet eens met een storingsfactuur. Wat kan ik doen?Waarom betaal ik dit jaar meer netbeheerkosten voor gas?