Doorgaan naar hoofdcontent

Welkom! Deze website gebruikt alleen functionele en analytischecookies.

Liander Service

Ik heb geen meter in mijn woning, wat moet ik doen?

Ik heb geen meter in mijn woning, wat moet ik doen?

Heeft u geen energiemeter in uw woning, maar is er wel een kabel en-/of leiding aanwezig in uw woning? Dan is uw energie-aansluiting mogelijk afgesloten vanwege fraude. Neem contact op met onze klantenservice om uw situatie en de mogelijkheden te bespreken.

Heraansluiting fraude

Wilt u uw (huur)woning of pand heraansluiten nadat er energiefraude is geconstateerd? Lees hier wat u moet doen voor heraansluiten na energiefraude. Heeft u een heraansluiting na fraude aangevraagd? Dan wordt u binnen 4 werkdagen gebeld.

Nieuwe aansluiting

Is er geen energiemeter en geen energie-aansluiting aanwezig in uw woning en wilt u wel gebruik maken van gas en-/of stroom? Vraag dan een  nieuwe aansluiting aan via mijnaansluiting.nl.