Doorgaan naar hoofdcontent

Welkom! Deze website gebruikt alleen functionele en analytischecookies.

Liander Service

Mijn meter werkt volgens mij niet goed. Wat kan ik doen?

Mijn meter werkt volgens mij niet goed. Wat kan ik doen?

Worden de meterstanden van uw slimme meter niet meer automatisch doorgegeven aan uw energieleverancier? Kijk dan hier.

 

Als u denkt dat uw meter niet uw verbruik niet goed registreert, probeer dan eerst zelf de oorzaak van uw afwijkende energieverbruik te vinden. Volg hiervoor onderstaand stappenplan:

  1. Kijk eerst via onze wizard 'metercontrole bij afwijkend verbruik of u een verklaring voor uw afwijkende energieverbruik kunt vinden.
  2. Als u niet direct een verklaring vindt via de wizard, neem dan contact op met uw energieleverancier. Zij kunnen met u uw verbruik doornemen.
  3. Vindt de energieleverancier geen oorzaak? Dan kunnen wij een analyse van uw verbruiken maken. Hiervoor kunt u een vragenlijst ontvangen.

 

De antwoorden uit deze vragenlijst worden door onze specialisten behandeld. De uitkomst van deze analyse zal per e-mail met u worden gedeeld. Aan een analyse op uw verbruik zijn geen kosten verbonden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.