Ik ga verduurzamen
Alles wat u moet weten bij energie opwekken en de energietransitie.
- Aanmelden en gegevens wijzigen
- Hoe meld ik de HRe-ketel aan voor teruglevering?
- Hoe meld ik meerdere aansluitingen tegelijk aan voor teruglevering?
- Waarom is aanmelden voor teruglevering verplicht?
- Hoe meld ik mij af voor teruglevering?
- Waarom krijg ik een brief dat ik mij moet aanmelden voor teruglevering?
- Hoe geef ik de plaatsing van extra zonnepanelen door?
- Ik ga terugleveren. Wordt mijn meter automatisch vervangen?
- Wat gebeurt er nadat ik mij aanmeld op energieleveren.nl?
- Hoe laat ik mijn meter vervangen in verband met zonnepanelen?
- Hoe wijzig ik het vermogen van mijn zonnepanelen?
- Hoe meld ik mijn zonnepanelen aan voor terugleveren?
- Garantie van Oorsprong en subsidie
- Hoe meld ik mij aan voor subsidie?
- Hoe vraag ik een brutoproductiemeter aan?
- Hoe vraag ik een Garantie van Oorsprong aan?
- Wie neemt mijn meterstanden op voor subsidie?
- Mijn brutoproductiemeter heeft een storing. Wat moet ik doen?
- Hoe neem ik de subsidie voor zonnepanelen mee naar mijn nieuwe adres?
- Hoe neem ik de subsidie voor zonnepanelen over van de vorige eigenaar?
- Vergoeding en saldering
- Hoe weet ik of mijn slimme meter goed is aangesloten?
- Is een thuisbatterij rendabel?
- Waarom staat mijn saldering niet op mijn jaarnota?
- Hoe kan het dat ik teruglever maar geen vergoeding krijg?
- Wat verandert er in de toekomst aan de salderingsregeling?
- Krijg ik een vergoeding als ik door stroomstoring niet kan terugleveren?
- Wat is salderen?
- Uw aansluiting en duurzaamheid
- Is mijn aansluiting geschikt voor elektrisch koken?
- Ben ik verplicht te verwarmen via een (hybride) warmtepomp?
- Wat is een groene EAN-code?
- Ik wil gebruikmaken van de regeling voor het verwijderen van de gasaansluiting. Wat moet ik doen?
- Is mijn meter en aansluiting geschikt voor teruglevering?
- Moet ik mij opnieuw aanmelden voor zonnepanelen als de oude bewoner al heeft aangemeld?
- Mijn slimme meter is niet geschikt voor een laadpaal. Wat kan ik doen?
- Waar kan ik terecht met een vraag over stadswarmte?
- Wanneer heeft u een kleinverbruikaansluiting?
- Wat moet ik doen als ik meerdere woningen ga verduurzamen?
- Kan ik mijn zonnepanelen meenemen naar mijn nieuwe adres?
- Spanningsproblemen en transportschaarste
- Krijg ik een vergoeding als terugleveren niet mogelijk is?
- Het net kan het terugleveren niet aan, waarom kan dit niet?
- Hoeveel consumenten hebben last van spanningsproblemen?
- Hoe lang kunnen klanten die spanningsproblemen ervaren gemiddeld niet terugleveren?
- Kunnen spanningsproblemen ervoor zorgen dat ik zonder elektriciteit kom te zitten?
- Wat is de maximale teruglevering van mijn aansluiting?
- Mijn laadpaal geeft een melding van afwijkende netspanning
- Hoe snel zijn problemen met terugleveren van stroom opgelost?
- Krapte op het elektriciteitsnet
- Hoe komt het dat de omvormer storing aangeeft?
- Kan ik wel terugleveren als ik zonnepanelen aanschaf?
- Van wie heeft Liander gegevens nodig om wel inzicht te kunnen geven waar er problemen zijn op het LS-net?
- Welk vermogen zonnepanelen kan ik aansluiten?
- Verwachten jullie in 2023 een toename van het aantal spanningsproblemen?
- Wat doet Liander om spanningsklachten te voorkomen?
- Waar kan ik zien of er spanningsproblemen in mijn stad, buurt of straat zijn?
- Wanneer heeft Liander de problemen opgelost dat er altijd energie kan worden opgewekt en kan worden teruggeven aan het net?
- Wanneer ontstaan er problemen op het laagspanningsnet?
- Wat kan ik doen bij problemen met terugleveren van stroom?
- Wat gebeurt er als de spanning te hoog is op het LS-net?
- Wat hebben netbeheerders nodig om de spanningsproblemen op de LS-netten beheersbaar te houden?
- Wat is een Laagspanningsnet?
- Wie zijn er aangesloten op een Laagspanningsnet?