Doorgaan naar hoofdcontent

Welkom! Deze website gebruikt alleen functionele en analytischecookies.

Liander Service

Trafo verplaatsen of hoogspanning

Trafo verplaatsen of hoogspanning

Trafo verplaatsen

Heeft een klant een vraag over het verplaatsen van een transformatorruimte of kastje? Maak een onderwerp aan en stuur een e-mail vanuit je onderwerp naar de juiste PM`er en gebruik onderstaande format. Zoek de juiste PM`er van het gebied op in de Postcodelijst_gebiedsverdeling_projectmanager_intake (2).xlsx Geef aan dat er kosten aan verbonden zitten, deze bespreekt de PM`er met de klant. Onderwerp blijft in behandeling bij complex totdat er terugkoppeling is gekomen vanuit de PM`er. Betreft het een laagspannings/verdeelkast die de klant wil verplaatsen. Kijk dan bij dit artikel Kan een een slimme meter de gezondheid schaden?

  • Verantwoordelijke afdeling Complex loketnummer: 29185485
  • Utvoerende afdeling Complex loketnummer: 29185485
  • Termijnafspraak: 5 werkdagen

Format e-mail PM'er

  • Klantnaam: 
  • Adres: 
  • Telefoonnummer: 
  • E-mailadres: 
  • Wat verwacht de klant?: 
  • Omschrijving en/of foto’s locatie kast: 

Let op:  Geef in je e-mail aan dat je een terugkoppeling wil ontvangen, zodat wij de transactie kunnen sluiten.

Regelgeving rondom hoogspanningsmasten

Heeft een klant vragen over de hoogspanningsmasten? Of wat hij kan doen in de buurt hiervan? Verwijs de klant dan naar TenneT. TenneT is de netbeheerder van de hoogspanningsmast. Bekijk voor meer vragen de website van TenneT, hier staan brochures met meer informatie over de regelgeving van hoogspanningsmasten: Tennet.

 

Keten: Consument & Kleinzakelijk 
Proces: Liander algemeen 
Aanleiding: Wil informatie over Liander
 

Geachte heer/mevrouw <achternaam>,

Op <datum> heeft u ons een e-mail gestuurd. Hierin geeft u aan <vraag klant herhalen>. In deze e-mail leest u mijn reactie.

De juiste afdeling neemt contact met u op 
Uw <klacht/vraag> is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Zij nemen uw <klacht/vraag> in behandeling en nemen contact met u op. Heeft u binnen <regio: vijf werkdagen/ juridisch: in overleg> geen reactie? Reageert u dan op deze e-mail. Ik zorg ervoor dat u alsnog in contact komt met de afdeling.

Tot slot
Heeft u nog vragen? Op https://service.liander.nl vindt u antwoord op alle veelgestelde vragen. Komt u er op onze website niet uit? Dan kunt u ons tussen 09:00 uur en 21:00 uur bereiken via de chatfunctie op onze website. Druk hiervoor op de chatbutton die verschijnt op de pagina. Onze medewerkers helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Liander N.V.

<jouw naam> 
Medewerker Klantenservice

    Here are some interesting things about...