Doorgaan naar hoofdcontent

Welkom! Deze website gebruikt alleen functionele en analytischecookies.

Liander Service

Hoe vraag ik een (eigen) hoofdzekering aan?

Een (eigen) hoofdzekering vraagt u aan via www.mijnaansluiting.nl. Dit doet u bijvoorbeeld als de hoofdzekering bij uw buren zit en u geen eigen hoofdzekering heeft.

Hoe vraag ik een (eigen) hoofdzekering aan?

Een (eigen) hoofdzekering vraagt u aan via www.mijnaansluiting.nl. Dit doet u bijvoorbeeld als de hoofdzekering bij uw buren zit en u geen eigen hoofdzekering heeft.

Een (eigen) hoofdzekering vraagt u aan via mijnaansluiting.nl. Dit doet u bijvoorbeeld als de hoofdzekering bij uw buren zit en u geen eigen hoofdzekering heeft.

Aanvraag hoofdzekering

De stappen die u volgt na inloggen op mijnaansluiting.nl:

  • Klik op 'een nieuwe aanvraag starten'.
  • Kies voor de optie 'wijzigen aansluiting'.
  • Geef in het opmerkingenveld aan dat de hoofdzekering bij de buren zit en dat u dit wil laten wijzigen. Hier kunt u ook aangeven of u een slimme meter wilt.

Precieze kosten later bekend

  • Liander kan vooraf niet aangeven wat de wijziging precies kost. Wij moeten hiervoor eerst op locatie de situatie bekijken.
  • Op mijnaansluiting.nl vindt u alleen indicatieve kosten. U dient hier wel akkoord mee te gaan. Anders kunt u de aanvraag niet doen.
  • Een contactpersoon van Liander zal na de situatiebeoordeling de precieze kosten aan u doorgeven. 
  • Was dit artikel nuttig?